mandag den 30. december 2013

Mit 2013 ❤

- har handlet om mig

Jeg sad forleden og læste en skrivelse jeg lavede for et år siden, hvor jeg beskrev at 2013 skulle handle om mig, et helt år hvor jeg ville sætte mig selv i fokus. Min stress havde efterladt nogle spor og ar i mig og det var på tide at få renset ud - der var nogle lektioner som ventede på mig.
Jeg skulle lære at stole på mig selv og min intuition igen og at uanset udfaldet af mine valg, så var det helt ok! Og wauw hvor var det fedt at opleve, at det rent faktisk er det jeg har gjort det sidste år.

Det har været et hårdt år, hvor jeg har været hele følelses registret rundt - adskillige gange. Jeg har fået ryddet grundigt op i mit liv - helt tilbage til barndommen, hvor jeg fandt en masse uforløste følelser og behov som mit indre barn aldrig har fået opfyldt.

Det har været et år hvor jeg har lært mig selv, at kende på et meget dybere plan. Jeg har fået frigivet en masse blokeringer og uhensigtsmæssige mønstre som har fulgt mig siden barndommen, det har været en lærerig oplevelse at gøre op med dem. Det har gjort ondt både på mig selv, men især også mine forældre har været ramt i det, da jeg valgte at åbne for nogle ting tilbage fra barndommen. For at jeg kunne give slip og komme videre så var der nogle ting som jeg havde jeg brug for at sige højt. Jeg har gennem min proces lært at give omsorg og omfavne mit indre barn - jeg turde begynde at mærke livet igen, begynde at sige til og fra for at kunne vælge mig selv helt til.

Til trods for der året igennem har opstået nogle frygtelige stormvejr som til tider også har påvirket min familie, så ville jeg gøre det hele om igen, netop fordi, at jeg nu føler en indre varme og kærlighed som jeg ikke har følt i mange år. Det har alt sammen været med til at styrke mig til den kvinde jeg er i dag og for første gang i 31 år føler jeg mig som et HELT menneske Jeg føler mig klar til hvad end universet har i vente til mig og jeg glæder mig til et nyt år og til at se hvad der venter om næste hjørne.


Med ønsket om et GODT NYTÅR til dig som læser med og dine kære 

Mit nytår bliver i år fejret i Aalborg :-) Glæder mig til en festlig aften i godt selskab med lækker mad og gode vine ❤


Ingen kommentarer:

Send en kommentar