søndag den 12. januar 2014

Lasagne fra Schär

Jeg var med arbejdet på koloni, en af dagene var planlagt at vi skulle have lasagne. Så tænkte det var oplagt at tage lasagnepladerne fra Schär med og teste dem. Har en kollega der ligesom jeg selv reagerer på gluten.

Pladerne er lidt tykkere end almindelige lasagneplader, dette kunne også godt mærkes i den færdige lasagne. Men det skal bestemt ikke tolkes som noget negativt, personligt kunne jeg godt lide at der er lidt bid i dem, samt at de ikke koger ud men bevarer sin gode faste konsistens. Jeg må dog tilstå at jeg på ingen måde kunne smage forskel, nogle af pigerne prøvede også denne lasagne og vidste godt at den var glutenfri, men eneste de bemærkede var tykkelsen på pladerne. Det er en virkelig god egenskab.
Skulle jeg lave lasagne med plader en dag, kunne jeg sagtens fristes til at købe dem.

Hvad angår fysiske symptomer, kunne jeg godt mærke en anelse i min krop, men på ingen måde på niveau med glutenholdig lasagne. Men min krop reagerer fra tid til anden også på madvarer som står anført glutenfri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar