torsdag den 9. januar 2014

Proteinpandekager med bærskyr

Jeg elsker pandekager, og har lige eksperimenteret med en ny version. De var overraskende gode :)


Ingredienser
3 bæger pasteuriseret æggehvider
100 gram hytteost (1,5 %)
10 gram kokosmel (jeg brugte den fra Urtekram - Lowcarb)
1 tsk bagepulver
100 gram frosne bær
60 gram skyr

Fremgangsmåde
Kom æggehvider, hytteost, proteinpulver, kokosmel samt bagepulver i blenderen, og blend indtil du har en jævn masse.
Steg dine pandekager på panden - jeg stegte i lidt kokosolie.
Mens pandekagerne steger, laver du din bærskyr.
Jeg brugte min blender til at røre bærerne med skyren så det blev til en flydende masse.
Lav din stabel af pandekager, og kom bærskyren imellem dine pandekager.
Drys evt. med lidt frosne hindbær.

Bon appetit :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar