tirsdag den 7. januar 2014

Nu som Schär produkt-anmelder

I november sidste år blev jeg kontaktet af en marketing project manager på Urtekram International A/S, som ville høre om jeg havde interesse i at anmelde nogle Schär produkter her på min blog - Schär er en af verdens største producenter af glutenfrie produkter.

Det sagde jeg selvfølgelig ja til, synes det er en fed mulighed for at få afprøvet nogle af de mange glutenfrie produkter som er på marked nu til dags og der kommer flere og flere produkter til DK - YAY! :-)

I dag kom der en stor kasse fra Urtekram, med en masse lækre Schär produkter, som jeg glæder mig til at eksperimentere med :-)

Jeg vil løbende blogge om de forskellige produkter som jeg får eksperimenteret med dem - og komme med min personlige holdning og erfaring med det enkelte produkt :-)


Kassens indhold:

Tre slags meltyper, Lasagneplader, Fusilli skruer, Totillias pandekager, Müsli, Rustikke Ciabatta, Småkager og Pizzabund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar