søndag den 23. september 2012

Challenge // Aftenens udfordring

Vi havde reunionfest med RIYS i efteråret 2012. Her havde Jan & Jari taget en udfordring med til os, vi fik ikke af vide hvad udfordringen gik ud på, dem som meldte sig, skulle gå udenfor døren og vente, de kom ind én af gangen for at få udfordringen.
- Vi skulle knække en pil med halsen (WTF?!) Øvelsen gik ud på, at have tro nok i sig selv til, at du kan gøre det.
Jeg havde ikke meldt mig til at starte med, det er et af de områder jeg gerne vil udfordre mig selv mere på, bare at kaste mig ud i tingene og se hvad der sker.
Nogen sagde fra da de kom ind og fik af vide hvad udfordringen gik ud på, andre slog igennem. Uanset om folk gjorde det eller ej, så havde de bevist noget overfor sig selv og overskredet en grænse, bare ikke alle der var klar til at ta den helt ud.
Jeg meldte mig til, at prøve det da de andre havde været igennem. Jeg synes det var mindst ligeså grænseoverskridende, selvom jeg havde set øvelsen. Det at stå med den pil for halsen, selvom der sidder en rund patron for enden, så går den ind og presser mod hals røret og det er grænseoverskridende i sig selv. Det var en vildt fed følelse bagefter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar